23/6/08

Amanida de brots d'espinacs

Ara que per fí ha arrivat el bon temps i les amanides vénen molt de gust, aquesta ja fa molts anys que la faig i espero que us agradi tant com a mí.



INGREDIENTS

1 bossa de brots d'espinacs
150 grs. de xampinyons
100 grs. de formatge Roquefort
150 grs. de bacó
Oli i vinagre de Módena

Rentar, secar i laminar els xampinyons ben fins. Fregir el bacó en poc oli i una vegada trets de la paella, fer una reducció del vinagre de módena.

Poseu a la safata primer els brots d'espinacs, després els xampinyos i esmicoleu per sobre el formatge. Amaniu amb un bon oli i per finalitzar poseu el bacó i la reducció del vinagre.

8 comentaris:

Glòria ha dit...

En aquesta amanida hi ha dos ingredients que em fan goig però que "encara" no m'agraden. I dic "encara" perquè espero que em passi com amb l'escalivada, que abans no m'agradava i ara la trobo boníssima.

La recepta que has posat la trobo molt atractiva, així que faré la prova.

Fins aviat

La cuina vermella ha dit...

Ei Xaro! bentrobada! Ara feia molts i molts dies que no en sabiem res de tu! ens fa molta il·lusió tornar-te a trobar! Aquesta amanida és fantàstica, bona i refrescant!
Quan passem per Sant Feliu, la podriem menjar per dinar!
petons vermells!

Anna ha dit...

Hola Xaro! El muntatge de l'amanida és molt xulo amb els xampis fent de paret de contenció. Una combinació molt bona!

El cullerot Festuc ha dit...

Quina pinta més bona! A mi el problema és que els espinacs em fan "dentera"....aisssss....
Petunets,
Eva.

xaro ha dit...

Gloria i Eva veig que els espinacs no son el vostre plat favorit, però a mi em passava com a la Gloria amb l'escalivada, i ara m'encanten tant crus com cuinats.

Hola cuina vermella, si he estat una temporada "retirada" però poc a poc vaig reincorporant-me a la normalitat.Si el "Montaigne" us ho permet, la podem fer!

Anna, a part de xula está bonísima!

Gemma ha dit...

Ai, doncs aquesta amanadia faria les meves delicies, a mi m'encanten els espinacs i tot el que vingui de l'hort! I si a sobre li dones alegria amb un rocafort i unes tiretes de bacó...
Tinc un amic (no suporta la verdura) que diu que a casa semblem conills :(

RUBEN ha dit...

Es nota que ja és estiu i que a poc a poc tots els nostres blocs s'omplen de receptes refrescants com aquesta que has publicat! Me l'apunto!
Una abraçada

xaro ha dit...

Gemma, jo també cada dia soc més conill :)..
Rubén, es que amb aquestes calors que esta fent com no tinguis una cuina amb un super aire acondicionat..